Djeco Társasjáték - Irány a Mars! - Destination mars
Djeco Társasjáték - Irány a Mars! - Destination mars
11 390 Ft
ÚJ

Djeco Társasjáték - Irány a Mars! - Destination mars

Ebben a játékban a jó megfigyelőkészség, ügyesség és gyors reakció hozhat sikert. Miközben elhaladsz a Szaturnusz előtt, keresztezel egy aszteroidamezőt, vagy épp megszakítod az utadat egy rövid időre a Neptunuszon és az űrállomáson, lassan megérkezel a célodhoz, a Marsra. Utazásod minden szakaszához kapsz egy küldetést, melyet a pilótatáblád megfelelő színű ablakainál kell jelölj. Ahogy a téteket növeljük, minél közelebb vagy a célhoz, annál több lesz a nehezítés.

A játékosok kiválasztják a kívánt nehézségi fokozatot és előkészítik az ahhoz tartozó küldetéskártyákat, melyeket pakliba rendezve, képpel lefelé szintén a táblára helyeznek (a nehezítő kártyák mellé).
Az első játékhoz a legkönnyebb szintet javasoljuk.
Minden játékos választ egy rakétát, amit a Földre állít (ez a startmező), és kézbe vesz egy pilótatáblát. Mindenki egyszerre játszik. Az a játékos, aki a legrégebben „járt” a Marson, megfordítja a felső
küldetéskártyát, miközben a másik kezével fogja a pilótatábláját. Ahogy megfordul a kártya, mindenki megpróbálja teljesíteni a saját küldetését: a küldetéskártyának és (ha van), a nehezítő kártyának megfelelően kell berakni az ujjaikat a saját pilótatábla megfelelő kivágásaiba.
Például: A küldetéskártyán látható színek: rózsaszín, rózsaszín, piros és zöld – az ujjakat a pilótatábla 4 megfelelő kivágásába kell helyezni!
A nehezítő kártyán egy kör és egy négyzet látható: az előbbi négy színből legalább egynek kör alakúnak, legalább egynek pedig négyzet alakúnak kell lennie.
A küldetéskártya mindenkinek ugyanaz. Ám a legtöbbször a nehezítő kártya viszont különbözik, ugyanis nem mindegy, hogy melyik rakéta milyen messze van a Marstól.

Minden pályaszakasznál elmondható, hogy aki elsőként végez a küldetésével, egyre közelebb kerülhet a célhoz. Aki elsőként éri el a Marsot, megnyeri a játékot.
A játék célja: elsőként érni a Marsra.

Komoly kézügyesség fejlesztő feladat, ahogy a játékos igyekszik az ujjait a megfelekő módon elrendezni a pilótáblán. Kicsit hasonlít az elv a Twist nevű játékhoz, csak ott nagymozgásokra van szükség, itt pedig a finommozgások fejlődnek.

 

11 390 Ft
Részletek

Tartalma:

  • 1 db  tábla,
  • 4 db rakéta bábu
  • 4 db pilótalap
  • 32 db küldetéskártya
  • 33 db utasítás kártya
  • 1 db játékszabály 10 nyelven

A játékszabályt itt tudod megnézni!

Adatok
Játék típus- fiú, lány vagy mindegy :
mindegy
Ajánlott életkor:
6 éves kor, 7 éves kor, 8 éves kor, 8-99 éves kor
Anyaga:
keménykarton
Márka:
Djeco
EAN vonalkód:
3070900085824
Cikkszám:
8582
Vélemények
Legyen Ön az első, aki véleményt ír!
Hasonló termékek